ananda 4G+ network ကို အိမ်မှာ ချိတ်ဆက် အသုံးပြုပြီး မြန်ဆန်တဲ့ အင်တာနက်ကို သူငယ်ချင်းတွေ၊ မိသားစုတွေအတူ မျှဝေသုံးစွဲလိုက်ပါ။

ananda router

ဝယ်ယူရရှိနိုင်သော အစီအစဉ်များ

ananda router

router စက်ကို ဝယ်ယူပြီး ဒေတာဆင်းကတ်နှင့် ကြိုက်နှစ်သက်ရာ ဒေတာအစီအစဉ်ကို တွဲဖက်အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။

Original Price - 74,000 Ks
Disount Price - 46,700 Ks

ananda router + 20GB

router စက်၊ ဒေတာဆင်းကတ်နှင့် (၇)ရက်စာ အသုံးပြုနိုင်သော ဒေတာပမာဏ 20GB ပါဝင်ပါသည်။

Original Price - 84,000 Ks
Disount Price - 54,500 Ks

ananda router + 50GB

router စက်၊ ဒေတာဆင်းကတ်နှင့် (၃၀)ရက်စာ အသုံးပြုနိုင်သော ဒေတာပမာဏ 50GB ပါဝင်ပါသည်။

Original Price - 94,000 Ks
Disount Price - 65,500 Ks

ananda Router စက်၏

admin လျှို့ဝှက်နံပါတ်ပြောင်းလဲခြင်း

Device: Router

router က ananda 4G+ network ကို အနန္တ ဆင်းမ်ကတ်နဲ့ ချိတ်ဆက်ပြီး အင်တာနက်လိုင်းကို အနီးအနားက Wi-Fi အသုံးပြုနိုင်တဲ့ စက်တွေ (လက်ပ်တော့၊ စမတ်ဖုန်း၊ တက်ဘလက် စသဖြင့်) အသုံးပြုနိုင်အောင် ကြိုးမဲ့နည်းဖြင့် ပြန်လည် ဖြန့်ဖြူးပေးနိုင်ပါတယ်။

Router ကို တပြိုင်နက်တည်းမှာ စက် ၃၂ လုံးအထိချိတ်ဆက်အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။

၁။ Wi-Fi သုံးမယ့် စက်ကိုဖွင့်ပါ။ (စမတ်ဖုန်း၊ လက်ပ်တော့)
၂။ ချိတ်ဆက်နိုင်တဲ့ network များထဲမှ သင့် router network name (SSID) ကို ရွေးချယ်ပါ။
၃။ လျှို့ဝှက်နံပါတ် (Wi-Fi key) ကို ရိုက်ထည့်ပါ။

network name (SSID) နဲ့ လျှို့ဝှက်နံပါတ် (Wi-Fi key) တို့ကို router ၏ အောက်ခြေတွင် ကြည့်နိုင်ပါတယ်။

network name (SSID) နဲ့ လျှို့ဝှက်နံပါတ် (Wi-Fi key) တို့ကို router ရဲ့ အောက်ဘက် (သို့မဟုတ်) အနောက်ဖက်မှာ ရေးထားပါတယ်။

၁။ router ရဲ့ Wi-Fi လိုင်းနဲ့ ချိတ်ထားပါ။
၂။ router ရဲ့ device admin စာမျက်နှာသို့ ရောက်အောင် browser တွင် https://192.168.8.1 ကို ရိုက်ထည့်ပါ။
၃။ လျှို့ဝှက်နံပါတ် နေရာတွင် ‘admin’ ဟု ရိုက်ထည့်ပါ။
၄။ Settings > Wi-Fi Settings > Basic settings သို့ သွားပါ။
၄။ သင် ထားချင်သော လျှို့ဝှက်နံပါတ်အသစ်ကို ရိုက်ထည့်ပါ။
၆။ “Apply” ကို နှိပ်ပါ။ ထို့နောက် Log out လုပ်ပါ။

၁။ router ရဲ့ Wi-Fi လိုင်းနဲ့ ချိတ်ထားပါ။
၂။ router ရဲ့ device manangement webစာမျက်နှာသို့ ရောက်အောင် browserတွင် https://192.168.8.1 ကို ရိုက်ထည့်ပါ။
၃။ လျှို့ဝှက်နံပါတ် နေရာတွင် ‘admin’ ဟု ရိုက်ထည့်ပါ။
၄။ Settings > Device Settings > Account Management သို့ သွားပါ။
၄။ လျှို့ဝှက်နံပါတ်အသစ်ကို ရိုက်ထည့်ပါ။
၆။ “Apply” ကို နှိပ်ပါ။ ထို့နောက် Log out လုပ်ပါ။

ananda ဆင်းမ်ကဒ်ကို ဆင်းမ်ကဒ်အပေါက်ထဲ ထည့်ပြီး router ကို ပါဝါကြိုးတပ်ပါ။
router အလိုအလျောက် ပွင့်လာပြီး အနန္တ 4G+ mobile network ကို ရှာဖွေပါလိမ့်မယ်။
သတိပြုရန်။ router စက် အလုပ်လုပ်နေစဉ် ဆင်းမ်ကဒ်ထည့်ခြင်း၊ ဖြုတ်ခြင်း မပြုလုပ်ပါနှင့်။ ထိုသို့ပြုလုပ်ပါက ဆင်းမ်ကဒ်၏ လုပ်ဆောင်မှုစွမ်းရည်ကို ထိခိုက်စေခြင်း (သို့) ဆင်းမ်ကဒ်ပျက်စီးခြင်း ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။

Router အတွက် တခြား app တစ်ခု မလိုပါဘူး။
iOS အတွက်ကော Android အတွက် my ananda အက်ပလီကေးရှင်း ကို ဒေါင်းလုပ်ဆွဲဖို့ပဲ လိုပါတယ်။

၁။ router ရဲ့ Wi-Fi လိုင်းနဲ့ ချိတ်ထားပါ။
၂။ router ရဲ့ device admin စာမျက်နှာသို့ ရောက်အောင် သင့် browserတွင် https://192.168.8.1 ကို ရိုက်ထည့်ပါ။
၃။ Settings > Restore Default > Restore ကို ရွေးပါ။

ပါဝါကို ပိတ်ထားလို့ မရပါဘူး။
router အလုပ်လုပ်နိုင်ဖို့ ပါဝါကြိုးတပ်ထားဖို့ လိုပါတယ်။

router ကို အသုံးပြုနေရင်း အခက်အခဲ တစုံတရာ ဖြစ်ပေါ်ပါက အောက်ပါဖြေရှင်းနည်းများကို အသုံးပြုကြည့်ပါ။
၁။ router ကို Restart လုပ်ပါ။
၂။ မိုင်အနန္တအက်ပလီကေးရှင်း (သို့) ဝက်ဘ်ဆိုက်ရှိ Help ကဏ္ဍကို ကြည့်ပါ။
၃။ router ကို မူလ setting များအတိုင်း ထားကြည့်ပါ။
၄။ အနန္တ Customer Care (သို့ ) မိုင်အနန္တအက်ပလီကေးရှင်း မှတစ်ဆင့် တိုက်ရိုက်မေးမြန်းခြင်း၊ Facebook messenger၊ Viber (သို့) ဖုန်းခေါ်ဆိုပြီး မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။
၅။ router ကို အနန္တစတိုးသို့ယူဆောင်ပြီး စစ်ဆေးနိုင်ပါတယ်။

အာမခံ ရှိပါတယ်။
router စက်ကို ထုတ်လုပ်စဉ်က ဖြစ်ပေါ်တဲ့ ချို့ယွင်းချက်တွေအတွက် စတင်ဝယ်ယူတဲ့နေ့ကစပြီး ၁၂ လအတွင်း နှင့် အားသွင်းကြိုး အတွက် ၃ လ အာမခံ ပေးထားပါတယ်။

အာမခံ ရယူလိုပါက ဝယ်ယူထားသော မူရင်းပြေစာနှင့် Huawei အာမခံကဒ်ပြား ကို ယူဆောင်သွားရန်လိုအပ်ပါတယ်။

အာမခံနဲ့ပတ်သတ်တဲ့ အသေးစိတ် စည်းမျဉ်းသတ်မှတ်ချက်များအတွက် သင့်စက်ပစ္စည်းနဲ့ ပတ်သတ်တဲ့ အမေးများသောမေးခွန်းများနဲ့ အဖြေများမှာ ကြည့်နိုင်ပါတယ်။

သင့် router network ရဲ့ လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကို သိသူများသာ ချိတ်ဆက်အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။
wireless security လုပ်ထားပြီး လျှို့ဝှက်နံပါတ် အသစ် ပြောင်းထားပါက သင့် hotspot က လုံခြုံမှု ရှိပါတယ်။

အနန္တ Customer Care ကို မိုင်အနန္တအက်ပလီကေးရှင်း၊ Facebook messenger၊ Viber (သို့) ဖုန်းနံပါတ် 09969787878 တို့ကတစ်ဆင့် ဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။ ဒါမှမဟုတ် ကျွန်ုပ်တို့ရဲ့ အနန္တစတိုးမှာ အကူအညီ ရယူနိုင်ပါတယ်။

router စက် ပျောက်သွားရင် (သို့) ပျက်စီးသွားပါက အနန္တ Customer Care ဖုန်းနံပါတ် ၀၉ ၀၉၀၇၈၇၈၇၈ ကို ဆက်သွယ်ပါ (သို့) အနန္တစတိုးသို့ သွားပါ။ ဆင်းမ်ကတ် လိမ်လည်မှုများ မဖြစ်လာအောင် ပျောက်ဆုံးကြောင်း သတင်းပို့ပါ။

အသုံးပြုလို့ မရပါ။
router တွင် အနန္တဆင်းမ်ကဒ်များကိုသာ အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။

– router စက်အတွက် ၁၂ လ
– အားသွင်းကြိုး အတွက် ၃ လ ဖြစ်ပါတယ်။
အာမခံကာလသည် သုံးစွဲသူမှ စက်ကို စတင်ဝယ်ယူတဲ့နေ့က စပါတယ်။
အာမခံ ခံစားခွင့်ကို အသုံးပြုဖို့အတွက် မူရင်းပြေစာ နဲ့အတူ Huawei အာမခံကဒ်ပါ လိုအပ်ပါတယ်။

အောက်ပါ စက်ရုံထုတ် ချို့ယွင်းချက်များအားလုံးအတွက် စက်ပစ္စည်း အာမခံကို အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။

၁။ Wi-Fi လိုင်းဆွဲအား မရခြင်း
၂။ စက်ဖွင့်၍မရခြင်း
၃။ အင်တာနက် ချိတ်ဆက်၍မရခြင်း
၄။ စက် အလိုအလျောက် ပိတ်သွားခြင်း
၅။ ခလုတ်များ နှိပ်မရခြင်း
၆။ routerစက် အပူလွန်ကဲခြင်း
၇။ USB ချိတ်ဆက်ရာတွင် အလုပ်မလုပ်ခြင်း
၈။ USB အပေါက် ချောင်နေခြင်း
၉။ ခလုတ်များ မီးမလင်းခြင်း
၁၀။ ပလပ်ခေါင်း အလုပ်မလုပ်ခြင်း

အောက်ပါ ချို့ယွင်းပျက်စီးမှုများကို စက်ပစ္စည်းအာမခံက အာမခံ မပေးထားပါ။

၁။ အသုံးပြုနည်းပါ ညွှန်ကြားချက်များကို မလိုက်နာသောကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှု
၂။ အသုံးပြုသူ၏ အသုံးပြုပုံမှားယွင်းခြင်း၊ ပေါ့ဆမှုနှင့် မတော်တဆမှုကြောင့်ဖြစ်သော ပျက်စီးမှု
၃။ ananda ၏ အသိအမှတ်ပြုမရယူဘဲ စက်ကို ဖြုတ်ပြီး ပြုပြင်ခြင်း
၄။စက်ပေါ်သို့ ရေ နှင့် အခြားအရည်များ ဖိတ်ခြင်း၊ စက် ပြုတ်ကျ၊လွတ်ကျခြင်း၊ ဆားကစ်ဘုတ် လောင်သွားခြင်း
၅။ သဘာဝဘေးကဲ့သို့ မရှောင်လွှဲနိုင်သော အဖြစ်အပျက်များကြောင့် ပျက်စီးမှု
၆။ သက်တမ်းကြာမြင့်သဖြင့် ဖြစ်သော ယိုယွင်းမှု
၇။ စက်၏ IMEI/serial number (သို့) ဆက်စပ်ပစ္စည်းများ ဖြုတ်ထားခြင်း (သို့) ပြင်ထားခြင်း
၈။ အာမခံသက်တမ်းကုန်ဆုံးပြီးနောက်ဖြစ်သော ချို့ယွင်းချက်များ
၉။ ထိခိုက်မှုကြောင့် ပျက်စီးခြင်း၊ မျက်နှာပြင် အက်ကွဲခြင်း
၁၀။ နေရောင်ကြောင့်၊ အပူကြောင့် ဖြစ်သော ပျက်စီးမှု

Router စက်၊ အာမခံကဒ္ ကတ် နဲ့ မူရင်းပြေစာတို့ကို ယူဆောင်ပြီး ananda စတိုး (သို့) service centre သို့ သွားပါ။

၁။ router ရဲ့ Wi-Fi နဲ့ ချိတ်ထားပါ။
၂။ router ရဲ့ device admin စာမျက်နှာသို့ ရောက်အောင် browser တွင် https://192.168.8.1 ကို ရိုက်ထည့်ပါ။
၃။ user နေရာတွင် admin နှင့် password နေရာတွင် admin ရိုက်ထည့်ပြီး log in ဝင်နိုင်ပါတယ်။

၁။ router ရဲ့ Wi-Fi လိုင်းနဲ့ ချိတ်ထားပါ။
၂။ router ရဲ့ device admin စာမျက်နှာသို့ ရောက်အောင် browser တွင် https://192.168.8.1 ကို ရိုက်ထည့်ပါ။
၃။ SSID နဲ့ လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကို ရိုက်ထည့်ပါ။ (router စက်ရဲ့ အောက်ဘက် (သို့မဟုတ်) အနောက်ဘက် တွင် ကြည့်နိုင်ပါသည်။)
၄။ Settings>Modify Password>Enter current password ကို ရွေးပါ။
၅။ လျှို့ဝှက်နံပါတ်အသစ်ကို ရိုက်ထည့်ပါ။
၆။ “Apply” ကို နှိပ်ပါ။ ထို့နောက် Log out လုပ်ပါ။

Log in > Settings > System > Device Information ကို ရွေးချယ်ပြီး ကြည့်နိုင်ပါတယ်။

Log in > Settings > System > Restore Defaults ကို ရွေးချယ်ပြီး Setting များကို မူလအခြေအနေအတိုင်းဖြစ်အောင် ထားနိုင်ပါတယ်။

Log in > Settings > System > Reboot ကို ရွေးချယ်ပြီး စက်ကို reboot လုပ်နိုင်ပါတယ်။

၁။ router ရဲ့ Wi-Fi လိုင်းနဲ့ ချိတ်ထားပါ။

၂။ router ရဲ့ device admin စာမျက်နှာသို့ ရောက်အောင် သင့် browserတွင် https://192.168.8.1 ကို ရိုက်ထည့်ပါ။

၃။ Settings > Device Settings > Reset ကို ရွေးပါ။

၄။ ‘Restore factory settings’ ကို ရွေးချယ်ပါ။

နောက်တစ်နည်းအနေနဲ့ mifi ရဲ့ အနောက် အတွင်းဘက်မှာရှိတဲ့ ‘reset’ ခလုတ်ကို ဖိနှိပ်ထားပါက mifi ရဲ့ မူလ setting များကို ပြန်လည် ရရှိမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

နောက်တစ်နည်းအနေနဲ့ sim slot ဘေးရှိ စက်ဝိုင်းခလုတ်အား (၃ – ၅ စက္ကန့်) ဖိနှိပ်ထားပါက mifi ရဲ့ မူလ setting များကို ပြန်လည် ရရှိမှာ ဖြစ်ပါတယ်။